הכנה לחקירה במשטרה

חקירה במשטרה יכולה להתחיל מהגשת תלונה במשטרה, ממידע מודיעיני המגיע למשטרה על עבירה שבוצעה או מבוצעת, מידע על ידי מקור, תוכנית טלוויזיה, זירת אירוע, עדויות שכנים ועוד.​קצת מנושא זה בפרק הבא.

לא אחת חקירה מתחילה כחקירה סמויה ואז הופכת לגלויה.

כך; גם בחקירות פשוטות וגם בחקירות מורכבות, המידע הנאסף מגיע ממקור מודיעיני, ורק לאחר סיום האיסוף המידע תהפוך החקירה לחקירה גלויה.

ככל שאתה, הנחקר הפוטנציאלי, תהי ערוך יותר בטרם החקירה, הדבר יסייע בידיך ובידי יועציך המשפטיים.

רק עורך דין המנוסה בתחום החקירה הפלילית, יוכל להנחות אותך נכונה, צעד אחר צעד בהליך החקירתי.

מעצר ימים נועד לשם חקירה. בדרך כלל כאשר מדובר באדם נורמטיבי, מעצר כזה מהווה משבר נפשי עצום לעצור. ראיתי, לא אחת, אנשים נורמטיבים שלילה או שניים בין כותלי המעצר, גרמו להם לשבר נפשי ממשי.

צריך לזכור שמעצר זה הינו כלי מהותי בחקירה המשטרתית. לא אחת, אנשים מוכנים להודות בעבירות בשל כך שהובטח להם שחרורם מיד לאחר ההודאה. לא סתם נפוץ המשפט "מודה שרצחתי את הרצל."

לאחרונה, השופטת בדימוס, כבוד השופטת הילה גרסטל, ציינה זאת. ראו בעניין זה:

http://www.mako.co.il/tv-ilana_dayan/2017/Article-91bc5bf9a5cc951006.htm

כל עורך דין מקצועי ינחה את הלקוח העצור להתמודד נכונה עם הלחץ הנפשי,בתקופה זו, מאחר ומדובר בחקירה מהותית וחיונית שתכנה יהווה גורם מרכזי לבניית קו ההגנה בתיק העיקרי.

לכן חשוב לרתום את כל הכוחות הרגשיים, על מנת להתמודד עם הלחץ הנפשי, שמא שבר רגעי, יהפוך לשבר קבוע.

מצב זה, אינו מאפשר, לטעמי, להגיע לחקירה או מעצר, ללא ליוויו של עו"ד פלילי. חשוב גם להתמיד עם עורך הדין ולבחור אותו נכונה, מראש, שמא, יווצר מצב של החלפת ייצוג וגרימה של תיקון אחר תיקון, דבר אשר לא ייעשה חסד עם העצור.

יצירת קשר

פרטי התקשרות

עקוב אחרינו

שרותי נוטריון

משרד עורכת הדין והנוטריונית ורד שי מספק מגוון רחב של שירותי נוטריון עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. עו"ד ורד שי מוסמכת לאמת, לאשר, להעיד ולערוך מסמכים משפטיים על פי חוק הנוטריון.

עורך דין תעבורה

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים הכוללים גם עבירות תעבורה. עבירות תעבורה נעות במתחם של עבירות ברירת מפט (קנס), הזמנה לדין בעבירות שונות כגון נהיגה ללא רישיון נהיגה, אי ציות לתמרורים ועוד.

עורך דין פלילי

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים בעבירות שונות כגון עבירות צווארון לבן, עבירות המתה, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות אלימות המשפחה ועוד.

ליצירת קשר השאירו פרטים