תחומי התמחות - עורך דין פלילי

עבירות מין

מהי הגדרה להטרדה מינית ? כיצד מערכת המשפט מסתכלת על עבירות מין?

רישום פלילי

מחיקת רישום משטרתי יכולה להתבצע במספר דרכים בעמוד הבא אפרט את הדרכים

סגירת תיק פלילי ושימוע

תיק פלילי וכתב אישום פלילי הם מכשול קריטי בחייו האישיים והמקצועיים של כל אדם באשר הוא

עבירות צווארון לבן

עבירות המוגדרות כ"עבירות צווארון לבן", כוללות בין היתר: עבירות מרמה, קבלת דבר במרמה, גניבה

מעצרים

קיימים סוגים שונים של מעצרים. המעצר הראשוני נקרא מעצר ימים ונועד לשם חקירה

עבירות רצח והריגה

עבירות רצח והמתה מתחלקות לשלושה מדרגים: רצח, הריגה וגרימת מוות ברשלנות. בפרק הבא אבהיר, על קצה המזלג את ההבדלים.

עבירות מרמה והונאה

עבירות הונאה ומרמה הן עבירות אשר נועדו להשיג "תועלת" למבצע אותן. עבירות אלה מבוצעות הן ע"י אזרחים נורמטיבים

הכנה לחקירה במשטרה

ככל שאתה, הנחקר הפוטנציאלי, תהיה מוכן בטרם החקירה, הדבר יסייע בידך ובידי יועציך המשפטיים

עורך דין פלילי

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים בעבירות שונות כגון עבירות צווארון לבן, עבירות המתה, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות אלימות המשפחה ועוד.

עו"ד ורד שי שימשה בעברה המשטרתית כקצינת מטה מחוז דרום במשטרת ישראל ובין היתר הייתה ממונה על חקירות בתחומים אלה.

 

תחילתו של ההליך הפלילי הוא בחקירה פלילית.

חקירה פלילית אינה חוויה נעימה, בפרט כאשר מדובר בפעם הראשונה ובפרט כאשר מדובר בחקירה בתנאי מעצר.

במצב כזה קיים פיתוי רב לפנות לעורך דין המוכר למשפחה שהוא לאו דווקא מהתחום הפלילי. מצב כזה עלול להסתיים באסון ובפגיעה של ממש הן בחירותו של הנחקר והן בהליכי המשפט הבאים.

עורך דין המקצועי בתחום הפלילי ובקיא בפסיקה ובחוק המגיע עוד בשלב החקירה ובאם מדובר במעצר אזי גם במעצר, יכול לשנות את הכף, באופן משמעותי. יש לזכור כי הנחקר לא יהא רשאי לפגוש אף אדם מלבד עורך דינו ובשלב זה ולכן קיימת חשיבות רבה לכל מילה שישמע מאת עורך הדין הפלילי המלווה אותו. אדם בחקירה ו/או גם במעצר, נתון לסד נפשי קשה ביותר ולעיתים השיקולים שהוא עלול לעשות יהיו לא נכונים במידה ולא יתייעץ מיד עם עורך דין פלילי מקצועי בתחום. ודאי שאותו אדם אינו יכול לבצע גם שיקולים משפטיים. 

בנוסף לאמור לעיל, עורך הדין הפלילי המלווה את הנחקר או החשוד יוכל להסביר לו את זכויותיו החוקיות, ללמוד יחד איתו את קו ההגנה וגרסתו ולהזהירו מפני כשלים ראייתים וטכניקות חקירה שונות.

פגישת הנחקר במהלך החקירה, מוקדם ככל האפשר עם עו"ד פלילי, עשוי להביא להקטנת הנזק עד כדי ביטול החשדות וסגירת התיק כנגד הנחקר ו/או החשוד.

אנו לא נוהגים להבטיח הבטחות שווא ללקוחותינו לעניין תוצאות ההליך הפלילי, שכן הבטחה שכזו, הינה הבטחה בעלמא ויש להיזהר מהבטחות שכאלה. תפקידו האמיתי של עורך דין מקצועי בתחום הפלילי, אינה להבטיח הבטחות שווא אלא להציג בפני החשוד/נאשם/נחקר את התמונה המלאה של הראיות, ככל שההליך מאפשר על מנת לעמוג על כל החלופות המתאפשרות מההליך החקירתי / משפטי באותו מקרה.

מנסיוננו הרב, אנו ראינו אנשים אשר עמדו על סף שבירה בהליך החקירתי על אף שלא ביצעו דבר. תמיכה מקצועית ומשפטית משנה לחלוטין את זווית הראייה של אותו נחקר/חשוד והוא ממשיך בהצלחה את אותה חקירה לאחר המפגש עימנו.

במקרים בהם נקראנו לאחר החקירה, נאלצנו לא אחת לתקן עד כמה שניתן "עצות" אשר ניתנו ע"י אחרים. לעיתים לא ניתן לתקן את אותן טעויות אלא רק למזערן.

מתן שירות בחיפה, חדרה וצפון (קריית שמונה, נצרת ונצרת עלית, עכו, כרמיאל, ראש פינה ועוד).

יצירת קשר

פרטי התקשרות

עקוב אחרינו

שרותי נוטריון

משרד עורכת הדין והנוטריונית ורד שי מספק מגוון רחב של שירותי נוטריון עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. עו"ד ורד שי מוסמכת לאמת, לאשר, להעיד ולערוך מסמכים משפטיים על פי חוק הנוטריון.

עורך דין תעבורה

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים הכוללים גם עבירות תעבורה. עבירות תעבורה נעות במתחם של עבירות ברירת משפט (קנס), הזמנה לדין בעבירות שונות כגון נהיגה ללא רישיון נהיגה, אי ציות לתמרורים ועוד.

עורך דין פלילי

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים בעבירות שונות כגון עבירות צווארון לבן, עבירות המתה, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות אלימות המשפחה ועוד.

ליצירת קשר השאירו פרטים