עורך דין לתעבורה

עורך דין תעבורה

נהיגה בשכרות

ייעוץ משפטי על ידי עו"ד מומחה בדיני התעבורה חיוני בטרם המפגש הראשוני עם רשויות החוק

תאונות דרכים

על מנת להוכיח אשמה בגרימת תאונת דרכים, על המדינה להוכיח כי הנהג עבר עבירת תעבורה שגרמה לתאונת דרכים

נהיגה בפסילה

עורך דין תעבורה מנוסה, יבדוק את הראיות ויתקוף את האישום בצורה הטובה ביותר ובכך יגיע לתוצאה הטובה ביותר ללקוח

נהיגה במהירות מופרזת

אופן אכיפת מהירות נעשה באמצעות 3 מכשירים אלקטרוניים ולא לפי התרשמות

שימוע בפני קצין משטרה

סעיף 47 מעניק סמכות לקצין משטרה מדרגת מפקח ומעלה לשלול מיידית את הרישיון

עורך דין תעבורה

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים וגם בייצוג בעבירות תעבורה. עבירות תעבורה נעות במתחם רחב הכולל עבירות ברירת משפט (קנס), הזמנה לדין בעבירות שונות כגון נהיגה ללא רישיון נהיגה, אי ציות לתמרורים ועוד. עבירות תעבורה כוללות עבירות מהירות, נהיגה בפסילה, עבירות נהיגה בשכרות/סמים, תאונות דרכים ללא חבלה, תאונות דרכים שתוצאתן חבלה של ממש ועד תאונות קטלניות.

עו"ד ורד שי שימשה כתובעת תעבורה וכמפקדת שתי יחידות תעבורה האחת במחוז צפון והשנייה במחוז חיפה (משטרת ישראל) והינה בעלת ניסיון רב הנובע מחיכןך ונסיון של אלפי תיקים.

מתי צריך לפנות לעורך דין לתעבורה?

בתום השירות הציבורי במערך התביעות כמייצגי מדינת ישראל במערכת המשפט, וכסניגורים בתחום התעבורה, פונים אלינו אזרחים אשר הוגש נגדם דו"ח תנועה או כתב אישום בתעבורה בגין תאונת דרכים, נהיגה בפסילה, נהיגה ללא רשיון נהיגה וכדומה ותוהים אם עליהם לשכור את שירותיו של עורך דין בתחום.

הרבה אזרחים סבורים שאינם זקוקים לשירותי עורך דין תעבורה מאחר והחוקים קבועים, מידת הקנס קבועה, לא אחת סבור אדם כי הוא בעצמו יכול "להתוווכח" עם התובע בעניין העונש, או שהוא יכול לנהל את ההליך המשפטי בעצמו ולכן חבל לו על הכסף שישלם בעבור שירותי עורך דין.

גם היום אזרחים המואשמים בעבירת מהירות מבקשים מהתובע כי יוריד את המהירות בדו"ח אך אינם יודעים לנמק משפטית את בקשתם. התובע אשר אינו יכול לפעול רק לפי מצב רוחו, אינו מסכים לבקשה ולבסוף יוצא האזרח מבית המשפט כפי שנכנס אליו.

עורך דין תעבורה מקצועי בתחום יודע מתי קיים פגם ראייתי וזאת לפי החוק והפסיקה העדכנית ביותר כמו גם התקנות וההוראות השונות והמשתנות, ובכך לשכנע את התובע לשינוי סעיף המהירות.

זאת ועוד, אדם הנוהג ללא רשיון נהיגה, או כאשר מדובר בריבוי עבירות או בשילוב של נהיגה בזמן פסילה, צפוי לעונש של מאסר בפועל! רק עורך דין מקצועי בתחום יוכל להציף את הבעיות הראייתיות ובהתאם לשכנע את התביעה ואת בית המשפט לגזר דין אשר אינו כולל מאסר. אנו ייצגנו מקרים דומים אשר בתחילה היו צפויים לעונשי מאסר ארוכים והסתיימו במספר חודשי פסילה בודדים.

בתיקי שכרות קיימת מורכבות של ראיות ונתונים אשר צריכים להתקיים. נאשם בשכרות סבור כי הדוח שקיבל מאת השוטר יחד עם טופס שימוע פסילת רשיון הנהיגה הם כלל הראיות בתיק המשטרה, אך אין זה כך. קיימות ראיות נוספות רבות בתיק המשטרה שיש לצלמן ולנתחן בעיניים מקצועיות ורק בחינה כזו יכולה לאפשר ידיעה וויכוח על מצב הראיות באופן מקצועי. לא אחת מצב כזה גם מאפשר החזרת הרכב המושבת ע"י קצין משטרה עוד בזמן הפסילה המנהלית או אף החזרת רשיון הנהיגה.

צפינו גם באזרחים אשר כנגדם משפט בגין עבירת שימוש בטלפון נייד כאשר הם מגיעים לבית המשפט לדיון ראשון ובו הם מכחישים את ביצוע העבירה, הם מוזמנים בשנית לדיון הוכחות כאשר גם השוטר העד מוזמן אך הוא אינו מגיע לדיון מאחר והוא כעת בתגבור בירושלים. מה עושה אותו נאשם? מסכים לדחיית הדיון לפעם השלישית ומפסיד יום עבודה נוסף. בדיון השלישי במהלך עדות אותו נאשם, הוא מגלה כי לא דיבר בטלפון אלא רק נגע באחת האפליקציות.....בית המשפט כמובן ירשיע את אותו נאשם ואף יקבע לו קנס מוגדל על בזבוז זמנו של בית המשפט.

במצב בו אותו נאשם היה מיוצג, כל התהליך הזה היה נחסך.

עורך דין אשר אינו מומחה לתחום התעבורה אינו בעל הידע הנרכש והנלמד במשך שנים רבות ע"י מומחה בתחום התעבורה. היום תחום המשפט הוא רחב מאוד ועורך דין אשר אינו מהתחום אינו יכול לחלוש באופן מקצועי גם על תחום זה.

במשרדי, יחס אישי מעורך דין אשר הוא ורק הוא  ילווה את תיקכם מתחילתו עד סופו. יחד עם זאת, לא תקבלו במשרד זה הבטחות שווא לביטול האישום או הנקודות. כל מקרה ייבדק ויטופל לפי הראיות. כאשר אנו עושים באופן המקצועי והמיטבי לטובת הלקוח אך בניגוד לאחרים, אין אנו מבטיחים הבטחות שווא "לצוד" לקוחות, אנו מקווים כי האמון בידע המקצועי ובאמינות שלנו יובילו לכך שתהיו מרוצים בסיומו של ההליך.

מתן שירות בכל הצפון, החל ממטולה, קריית שמונה, צפת, כרמיאל, קריות, עכו, חיפה, חדרה ועוד

אין האמור להוות תחליף לייעוץ משפטי

יצירת קשר

פרטי התקשרות

עקוב אחרינו

שרותי נוטריון

משרד עורכת הדין והנוטריונית ורד שי מספק מגוון רחב של שירותי נוטריון עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. עו"ד ורד שי מוסמכת לאמת, לאשר, להעיד ולערוך מסמכים משפטיים על פי חוק הנוטריון.הכל נעשה באווירה משפחתית כיאה למסמכים מעין אלן אשר מקורם ורוחם היא רוח המשפחה.

עורך דין תעבורה

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בין היתר, בייצוג תיקים פלילים הכוללים גם עבירות תעבורה. עבירות תעבורה נעות במתחם של עבירות ברירת משפט (קנס), הזמנה לדין בעבירות שונות כגון נהיגה ללא רישיון נהיגה, אי ציות לתמרורים ועוד.

עורך דין פלילי

משרדה של עורכת הדין ורד שי הינו משרד בוטיק המתמחה בייצוג תיקים פלילים בעבירות שונות כגון עבירות צווארון לבן, עבירות המתה, עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות אלימות המשפחה ועוד. באופן טבעי, לאור הנסיון שנצבר, המשרד גם מייצג נפגעי עבירה בתחום זה.

ליצירת קשר השאירו פרטים